salem i Beata (delfin metalic)

Marka i model:
Fiat Barchetta Limited Edition ‘98
Pojemnosc silnika:
1800
Rok produkcji:
1998
Kolor:
był srebrny a obecnie jest to CHALCEDONBLALI DB 347 (z mercedesa s classy) za sprawą poprzedniego właściciela

Zmiany:
Łódeczka została zakupiona w wersji seryjnej poza zmianą koloru oraz układu wydechowego - w chwili obecnej na całej długości jest Novitec
Silnik:
1,8 16V VFD
wymieniona wkładka filtra powietrza na sportową K&N, oraz świece sportowe Brisk,
Zawieszenie:
- amortyzatory gazowe KYB
- sprężyny H&R z obniżeniem -25mm w sezonie / zimą seria
- rozpórka Sparco
Hamulce :
- seryjne zostały wymienione na tarcze nacinane ATE Powerdisc, klocki wymienione na EBC green stuff, wymienione przewody hamulcowe
Koła (opony/felgi):
- zima : seryjne felgi stalowe 15” (odrestaurowane) opony GoodYear Ultragrip 7+ (185/60)
- lato : alu Rondell 16” z ET 25, na oponkach 205/45 Pirelli P ZeroNero
Styling zewnętrzny:
- znaczek barchetty od goneta oraz 3 naklejki Cabrio – club,
- przedni zderzak po FL,
- xenony 8000K (przetwornice Vertex)
- bordowy sonnenland
Wnętrze:
- pałąki za zagłówki, windschott z pleksi z grawerem barchetta,
- fotelik dla pociechy Storchenmuchle przeznaczony do montażu w autach ze sportowymi siedzeniami (inne się nie mieściły u podstawy więc trzeba było zainwestować w sportowy)
- skórzana czerwona tapicerka, jak to w LE’98
Audio:
- był oryginał fiatowski ale przestał grac i został wymieniony na Sony GT CDX 414 z USB
- głośniki wymienione na Hertz DSK165 (160W) zestaw odseparowany (głośniczki ze względu na ich głębokosć zamontowane są na istniejących plastikowych maskownicach (całość wygłuszona)
- zamontowany w nogach pasażera subwoofer aktywny PIONEER TS-WX11A (150Watt)
PLANY:
- renowacja/wymiana tapicerki
- eksploatacja
przed faceliftem
po FL
siostrzyczki
delfinek i sreberko
Fiat Barchetta Limited Edition ‘98
Pojemnosc silnika:
1800
Rok produkcji:
1998
Kolor:
był srebrny a obecnie jest to CHALCEDONBLALI DB 347 (z mercedesa s classy) za sprawą poprzedniego właściciela

Zmiany:
Łódeczka została zakupiona w wersji seryjnej poza zmianą koloru oraz układu wydechowego - w chwili obecnej na całej długości jest Novitec
Silnik:
1,8 16V VFD
wymieniona wkładka filtra powietrza na sportową K&N, oraz świece sportowe Brisk,
Zawieszenie:
- amortyzatory gazowe KYB
- sprężyny H&R z obniżeniem -25mm w sezonie / zimą seria
- rozpórka Sparco
Hamulce :
- seryjne zostały wymienione na tarcze nacinane ATE Powerdisc, klocki wymienione na EBC green stuff, wymienione przewody hamulcowe
Koła (opony/felgi):
- zima : seryjne felgi stalowe 15” (odrestaurowane) opony GoodYear Ultragrip 7+ (185/60)
- lato : alu Rondell 16” z ET 25, na oponkach 205/45 Pirelli P ZeroNero
Styling zewnętrzny:
- znaczek barchetty od goneta oraz 3 naklejki Cabrio – club,
- przedni zderzak po FL,
- xenony 8000K (przetwornice Vertex)
- bordowy sonnenland
Wnętrze:
- pałąki za zagłówki, windschott z pleksi z grawerem barchetta,
- fotelik dla pociechy Storchenmuchle przeznaczony do montażu w autach ze sportowymi siedzeniami (inne się nie mieściły u podstawy więc trzeba było zainwestować w sportowy)
- skórzana czerwona tapicerka, jak to w LE’98
Audio:
- był oryginał fiatowski ale przestał grac i został wymieniony na Sony GT CDX 414 z USB
- głośniki wymienione na Hertz DSK165 (160W) zestaw odseparowany (głośniczki ze względu na ich głębokosć zamontowane są na istniejących plastikowych maskownicach (całość wygłuszona)
- zamontowany w nogach pasażera subwoofer aktywny PIONEER TS-WX11A (150Watt)
PLANY:
- renowacja/wymiana tapicerki
- eksploatacja
przed faceliftem

po FL

siostrzyczki
