Barca Andre

Wyprodukowana 1995. Pierwsza rej. w Polsce 2007.
5.01.2014 - moja.
Pomarańczowa, trochę różnych odcieni.
Wnętrze skóra, bez klimy i ABS, 1 Airbag.
2014
Wymiana filtrów, płynów, rozrządu, pompy, termostatu.
Zamontowane czujniki parkowania przd/tył i alarm.
Lakiernik: Spód zdrowy - zabezpieczamy. Lakier kładziemy nowy (ori). Przy okazji dokładkę zderzaka Naxos i właśnie dokupiony hardtop. Wnętrza lamp, ramkę zegarów i konsolę na srebrno, zaciski klocków na czerwono. Poprzycierane alusy (15") - renowacja.
Napisy "Barchetta" na tylną klapę i przednie błotniki. Do środka ringi chrom na nadmuchy i ramka ręcznego.
2015
Nowe buciki TOYO PROXES T1-R.
Do zamontowania Clarion (wysuwane 7" + procesor + navi).
Właśnie zamówiony fabryczny subwoofer (do zatkania jamy).
Do renowacji wiatrołap.
Niestety, nie jestem majsterkowiczem, więc ze wszystkim "latam po doktorach" - jeden się nie zna, drugi udaje mądrego, ale nie bierze się za takie starocie, inny próbuje, ale najlepiej mu idzie krojenie mnie z kasy.
Staram się, żeby ciągle ładniała. Zimą stoi w suchym garażu, czasem przewietrzę po podwórku. Za następne 20 lat
(przy moich 2-3 tys km rocznie), będzie jak nowa.
Gdyby ktoś miał jakichś speców (sprzęgło, zamki, regulacja dachu, uszczelki, skóry...), z rejonu Warszawa-Radom-Łódź, to proszę o namiary.
Następnym razem spróbuję dołożyć zdjęcia.
Pozdrawiam - Andre
5.01.2014 - moja.
Pomarańczowa, trochę różnych odcieni.
Wnętrze skóra, bez klimy i ABS, 1 Airbag.
2014
Wymiana filtrów, płynów, rozrządu, pompy, termostatu.
Zamontowane czujniki parkowania przd/tył i alarm.
Lakiernik: Spód zdrowy - zabezpieczamy. Lakier kładziemy nowy (ori). Przy okazji dokładkę zderzaka Naxos i właśnie dokupiony hardtop. Wnętrza lamp, ramkę zegarów i konsolę na srebrno, zaciski klocków na czerwono. Poprzycierane alusy (15") - renowacja.
Napisy "Barchetta" na tylną klapę i przednie błotniki. Do środka ringi chrom na nadmuchy i ramka ręcznego.
2015
Nowe buciki TOYO PROXES T1-R.
Do zamontowania Clarion (wysuwane 7" + procesor + navi).
Właśnie zamówiony fabryczny subwoofer (do zatkania jamy).
Do renowacji wiatrołap.
Niestety, nie jestem majsterkowiczem, więc ze wszystkim "latam po doktorach" - jeden się nie zna, drugi udaje mądrego, ale nie bierze się za takie starocie, inny próbuje, ale najlepiej mu idzie krojenie mnie z kasy.
Staram się, żeby ciągle ładniała. Zimą stoi w suchym garażu, czasem przewietrzę po podwórku. Za następne 20 lat
(przy moich 2-3 tys km rocznie), będzie jak nowa.
Gdyby ktoś miał jakichś speców (sprzęgło, zamki, regulacja dachu, uszczelki, skóry...), z rejonu Warszawa-Radom-Łódź, to proszę o namiary.
Następnym razem spróbuję dołożyć zdjęcia.
Pozdrawiam - Andre