Barchetta'97 by Voytheck

Marka i model: Fiat Barchetta
Pojemnosc silnika: 1747 ccm, 16V
Rok produkcji: 1997
Kolor: czerwony [rosso corsa (168/F)]
Spalanie:
Więcej na stronie: http://www.autocentrum.pl/awc/voytheck/
Silnik/układ wydechowy:
- 82 tys. km, w momencie kupna oczywiście
pomalowana na kolor czerwony pokrywę silnika
zamiast pierwszego tłumika założona strumienica łuskowa
końcówka ULTER
układ zakończone dwururką z końcókami SPEEDER
update 09.2010

świece zapłonowe BRISK DR14ZC PREMIUM

iltr powietrza K&N

Zawieszenie:
sprężyny obniżające 40mm/35mm
amortyzatony gazowe KYB
rozpórka kielichów

Koła (opony/felgi/hamulce):
oryginalne 15-tki - na lato alumy, a na zimę stalówki

nowe 15-tki - na lato, a na zimę oryginale alusy
update 04.2010r.


YOKOHAMA AVS SPORT 102
tarcze nawiercane i frezowane MIKODA
zaciski hamulcowe pomalowane na kolor żółty


teraz zaciski hamulcowe pomalowane na kolor czerwony
rok 2010

klocki hamulcowe FERODO PREMIER

klocki hamulcowe EBC GREENSTUFF
update 09.2010
Oświetlenie:
ksenony o barwie 4300K
[img]/images/image_unavailable.png[/img]

światła przeciwmgielne

światła do jazdy dziennej wraz z układem
update 09.2010
światła zostały zrobione z pasków diodowych i podłączone do układu, który zapobiega zapominaniu złączenia ich, tzn. kiedy włączamy silnik, alternator zaczyna ładować akumulator i układ rozpoznaje wzrost napięcia i włącza diody. W momencie kiedy włączymy chociażby światła postojowe diody wyłączają się z zaświecają wspomniane postojówki. Po wyłączeniu silnika postojówki gasną po 5 sekundach.
Styling zewnętrzny:
Naxos pomalowany we włoskie barwy

napis od Gonnet'a pod klapą bagażnika,
[img]/images/image_unavailable.png[/img]
logo Abarth z prawiej i lewej strony nad bocznym kierunkiem

bok kierunkowskazów bocznych mały napis od Gonnet'a
na przednim pasie logo Abarth,
na kierownicy srebrny stylizowany napis Barchetta,
[img]/images/image_unavailable.png[/img]
dekielki felg z logo Abarth'a
windshot oryginalny, który został przerobiony w celu dopasowania do subwoofer'a do Wit'a

Wnętrze:
czarne skórzane zadbane,

czerwone pasy bezpieczeństwa

dywaniki we wnętrzu, bagażniku oraz schowku dachu z napisem i logiem Barchetta

nowe obszycie kierownicy, lewarka hamulca ręcznego, uchwyty drzwi
update 09.2010
Czeka jeszcze na obszycie lewarek zmiany biegów oraz mieszek lewarka

żółta tarcza obrotomierza[/size][/b]
update 09.2010

Audio:
radio oryginale z Barchetta'y bodajże Blaupunkt bez możliwością sterowania zmieniarką [/size][/b]- [size=85]zostało zmienione na poniższe

radio dedykowane do Barchetta'y Clarion z możliwościa sterowania zmieniarką
zmieniarka Clarion CDC634 na 6 CD
automatycznie wysuwana i chowana antena
subwoofer ver 2 od WIT'a z głośniekiem JBL GTO804

wzmacniacz Sony XM-444 W

Inne:
hardtop w kolorze karoserii

komplet kluczyków (4 szt.)
karta kodowa do radia

karta kodowa imobilaizera
oryginalny autoalarm
oryginalny centralny zamek i pilotem
instrukcja obsługi (D)

książka serwisowa

instrukcja radioodpiornika (D)

książka z wykazem service'ów w europie

następna Barka również w kolorze czerwonym lecz o 43 razy mniejsza

plany na przyszłość
- zwiększenie mocy
- tuning układu hamulcowego
- tuning układu wydechowego na dwururkę (przykład lecz będą zmienione końcówki) (a to wszystko przez Nowego
jego dwu-rurkowy układ wydechowy mnie zainspirował).

kilka ogólnych ujęć

Moja Barka ewoluuje
Dwa miesiące temu:
Galeria:
kilka prób zabawy z Photoshop'em

pod chorwackim niebem


moje dwie mechaniczne panie

w zimowej scenerii

przykre historie i zdarzenia
update 09.2010r.
(mam nadzieję że jest to pierwsze i ostatnie zdarzenie)
kiedy cofałem za moją Barką pojawiła się ławeczka, nie widziałem jaj ani w lewym, ani w prawym ani w wewnętrznym lusterku a kiedy byłem dostatecznie blisko owa niezwykle agresywna ławeczka rzuciła się w kierunku auta i wygryzła w zderzaku dziurę oraz zbiła klosz lampy cofania. Zdarzenie miało miejsce 23.04.2010r. w Żorach. A wygląda to tak:

napotkane ciekawe autka
update 04.2010r.
- VW Carmann Ghia - pięknie odrestaurowany i ten kolor jak sprzed 40 lat.
- Barchetta i Porsche 4S

- Barchetta i Porsche Boxter

- Barchetta i kultowy Porsche 911

- a tu jeszcze bardziej kultowy choć duuuuudddzzzooo! nowszy Ferrari F430 Spider

- czerwiec/lipiec 2010 - Maranello, Monte Carlo, Cannes
Ferrari 458 Italia:

Ferrari F430 Scuderia:

Ferrari F430 Spider:
Ferrari SuperAmerica:
Ferrari Testarossa:

Lamborghini Gallardo:

TVR:

GALERIA FERRARI

takimi autobusiakmi dowożeni są zwiedzający do galerii:

wchodzimy do środka:


a w środku mały sklepik z ciuchami, akcesoriami oraz z takim rarytasem:
i nie tylko bo za 2999 euro można kupić coś takiego:
idąc dalej znajduje się recepcja z kasą gdzie za 13 euro można zwiedzić galerię:
i wchodzimy do galerii:

Pierwszym autem jest:
a może zacznijmy od powstania firmy i jej założyciela Enzo Ferrari:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Enzo_Ferrari
Enzo Ferrari:
jego gabinet:
kilka historycznych ujęć z udziałem Enzo: 
pitline F1 Ferrari:

kilka współczesnych dzieł sztuki wprowadzi nas w świat F1 (tej z przed lat a później współczesnej):
odzież wyścigowa znanych kierowców:














dość historii F1 teraz czas na współczesność:

Fernando Alonso, Felipe Massa:



trofea Ferrari:
Ferrari 125 S rok 1947
silnik 12 V 60 st.
pojemność silnika: 1497,77 ccm
moc 100 km/7000 obr/min:
FERRARI 166 F2 rok 1951
silnik: 12 V 60 st.
pojemność silnika: 1995 ccm
moc: 165 KM

FERRARI 500 F2 rok 1951
silnik: 4 cylingrowy
pojemność silnika: 1984,86 ccm
moc: 165 KM/7000 obr./min

FERRARI-LANCIA D50 rok 1955
silnik: 8 V 90 st.
pojemność silnika: 2483ccm
moc: 265 KM/8000 obr./min

FERRARI 312 T4 rok 1979
silnik: 12 V 180 st.
pojemność silnika: ---ccm
moc: --- KM/---- obr./min

F1-126 C -81
silnik V6 120 st.
pojemność 1496 ccm
autem ścigał się Gilles Villeneuve

F1-87:

F1-89
silnik 12V 65 st.
pojemność 3497,96 ccm
moc 600 KM/12500 obr./min.

F1-90
silnik 12V 65 st.

32 Rajd Beskidzki
(12.07.2009r.) auta bez dachu

pozostałe auta:
]

Pojemnosc silnika: 1747 ccm, 16V
Rok produkcji: 1997
Kolor: czerwony [rosso corsa (168/F)]
Spalanie:

Więcej na stronie: http://www.autocentrum.pl/awc/voytheck/
Silnik/układ wydechowy:
- 82 tys. km, w momencie kupna oczywiście
pomalowana na kolor czerwony pokrywę silnika
zamiast pierwszego tłumika założona strumienica łuskowa
końcówka ULTER
układ zakończone dwururką z końcókami SPEEDER
update 09.2010

świece zapłonowe BRISK DR14ZC PREMIUM

iltr powietrza K&N

Zawieszenie:
sprężyny obniżające 40mm/35mm
amortyzatony gazowe KYB
rozpórka kielichów



Koła (opony/felgi/hamulce):
oryginalne 15-tki - na lato alumy, a na zimę stalówki

nowe 15-tki - na lato, a na zimę oryginale alusy
update 04.2010r.






YOKOHAMA AVS SPORT 102
tarcze nawiercane i frezowane MIKODA
zaciski hamulcowe pomalowane na kolor żółty




teraz zaciski hamulcowe pomalowane na kolor czerwony
rok 2010




klocki hamulcowe FERODO PREMIER

klocki hamulcowe EBC GREENSTUFF
update 09.2010
Oświetlenie:
ksenony o barwie 4300K


[img]/images/image_unavailable.png[/img]


światła przeciwmgielne

światła do jazdy dziennej wraz z układem
update 09.2010
światła zostały zrobione z pasków diodowych i podłączone do układu, który zapobiega zapominaniu złączenia ich, tzn. kiedy włączamy silnik, alternator zaczyna ładować akumulator i układ rozpoznaje wzrost napięcia i włącza diody. W momencie kiedy włączymy chociażby światła postojowe diody wyłączają się z zaświecają wspomniane postojówki. Po wyłączeniu silnika postojówki gasną po 5 sekundach.

Styling zewnętrzny:
Naxos pomalowany we włoskie barwy

napis od Gonnet'a pod klapą bagażnika,
[img]/images/image_unavailable.png[/img]
logo Abarth z prawiej i lewej strony nad bocznym kierunkiem

bok kierunkowskazów bocznych mały napis od Gonnet'a
na przednim pasie logo Abarth,
na kierownicy srebrny stylizowany napis Barchetta,
[img]/images/image_unavailable.png[/img]

dekielki felg z logo Abarth'a
windshot oryginalny, który został przerobiony w celu dopasowania do subwoofer'a do Wit'a




Wnętrze:
czarne skórzane zadbane,

czerwone pasy bezpieczeństwa


dywaniki we wnętrzu, bagażniku oraz schowku dachu z napisem i logiem Barchetta

nowe obszycie kierownicy, lewarka hamulca ręcznego, uchwyty drzwi
update 09.2010
Czeka jeszcze na obszycie lewarek zmiany biegów oraz mieszek lewarka




żółta tarcza obrotomierza[/size][/b]
update 09.2010

Audio:
radio oryginale z Barchetta'y bodajże Blaupunkt bez możliwością sterowania zmieniarką [/size][/b]- [size=85]zostało zmienione na poniższe

radio dedykowane do Barchetta'y Clarion z możliwościa sterowania zmieniarką
zmieniarka Clarion CDC634 na 6 CD
automatycznie wysuwana i chowana antena
subwoofer ver 2 od WIT'a z głośniekiem JBL GTO804












wzmacniacz Sony XM-444 W

Inne:
hardtop w kolorze karoserii


komplet kluczyków (4 szt.)
karta kodowa do radia

karta kodowa imobilaizera
oryginalny autoalarm
oryginalny centralny zamek i pilotem
instrukcja obsługi (D)

książka serwisowa

instrukcja radioodpiornika (D)

książka z wykazem service'ów w europie

następna Barka również w kolorze czerwonym lecz o 43 razy mniejsza



plany na przyszłość
- zwiększenie mocy
- tuning układu hamulcowego
- tuning układu wydechowego na dwururkę (przykład lecz będą zmienione końcówki) (a to wszystko przez Nowego


kilka ogólnych ujęć






Moja Barka ewoluuje
Dwa miesiące temu:

Galeria:
kilka prób zabawy z Photoshop'em



pod chorwackim niebem



moje dwie mechaniczne panie

w zimowej scenerii

przykre historie i zdarzenia
update 09.2010r.
(mam nadzieję że jest to pierwsze i ostatnie zdarzenie)
kiedy cofałem za moją Barką pojawiła się ławeczka, nie widziałem jaj ani w lewym, ani w prawym ani w wewnętrznym lusterku a kiedy byłem dostatecznie blisko owa niezwykle agresywna ławeczka rzuciła się w kierunku auta i wygryzła w zderzaku dziurę oraz zbiła klosz lampy cofania. Zdarzenie miało miejsce 23.04.2010r. w Żorach. A wygląda to tak:


napotkane ciekawe autka
update 04.2010r.
- VW Carmann Ghia - pięknie odrestaurowany i ten kolor jak sprzed 40 lat.


- Barchetta i Porsche 4S

- Barchetta i Porsche Boxter

- Barchetta i kultowy Porsche 911




- a tu jeszcze bardziej kultowy choć duuuuudddzzzooo! nowszy Ferrari F430 Spider


- czerwiec/lipiec 2010 - Maranello, Monte Carlo, Cannes
Ferrari 458 Italia:







Ferrari F430 Scuderia:




Ferrari F430 Spider:






Ferrari SuperAmerica:

Ferrari Testarossa:



Lamborghini Gallardo:




TVR:

GALERIA FERRARI

takimi autobusiakmi dowożeni są zwiedzający do galerii:

wchodzimy do środka:





a w środku mały sklepik z ciuchami, akcesoriami oraz z takim rarytasem:

i nie tylko bo za 2999 euro można kupić coś takiego:


idąc dalej znajduje się recepcja z kasą gdzie za 13 euro można zwiedzić galerię:

i wchodzimy do galerii:

Pierwszym autem jest:
a może zacznijmy od powstania firmy i jej założyciela Enzo Ferrari:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Enzo_Ferrari
Enzo Ferrari:



pitline F1 Ferrari:







kilka współczesnych dzieł sztuki wprowadzi nas w świat F1 (tej z przed lat a później współczesnej):




odzież wyścigowa znanych kierowców:














dość historii F1 teraz czas na współczesność:


Fernando Alonso, Felipe Massa:



trofea Ferrari:
Ferrari 125 S rok 1947
silnik 12 V 60 st.
pojemność silnika: 1497,77 ccm
moc 100 km/7000 obr/min:

FERRARI 166 F2 rok 1951
silnik: 12 V 60 st.
pojemność silnika: 1995 ccm
moc: 165 KM




FERRARI 500 F2 rok 1951
silnik: 4 cylingrowy
pojemność silnika: 1984,86 ccm
moc: 165 KM/7000 obr./min


FERRARI-LANCIA D50 rok 1955
silnik: 8 V 90 st.
pojemność silnika: 2483ccm
moc: 265 KM/8000 obr./min



FERRARI 312 T4 rok 1979
silnik: 12 V 180 st.
pojemność silnika: ---ccm
moc: --- KM/---- obr./min


F1-126 C -81
silnik V6 120 st.
pojemność 1496 ccm
autem ścigał się Gilles Villeneuve






F1-87:

F1-89
silnik 12V 65 st.
pojemność 3497,96 ccm
moc 600 KM/12500 obr./min.

F1-90
silnik 12V 65 st.

32 Rajd Beskidzki
(12.07.2009r.) auta bez dachu





























pozostałe auta:

















