Ela I Stefan

Marka i model: Fiat Barchetta
Pojemnosc silnika: 1747
Rok produkcji: 1997
Kolor: Nero Luxor
Silnik: dolot-wkładka K&N. Wydech: usunięty kat i tł. środkowy. GPL
Zawieszenie: gleba, amortyzatory gazowe KYB, rozpórka INXX
Koła (opony/felgi): 16" alu na sezon letni (Pirelli P Zero Nero)
oraz winter edition-stalaki z usuniętym logo fiata (Fulda Kristall Supremo)
Styling zewnętrzny:nowe emblematy "barchetta", pałąki, naxos. "Ciemne" kierunki przednie i boczne. Zaciski ham. pomalowane na czerwono.
Wnętrze: jasna skóra, znaczek barchetta na kierownicy.
Audio:

Dach:
Sonnenland ("szyba" z atestem itd), wykonany patent zapożyczony z nowych aut-rynienki do odprowadzania wody.
HISTORIA:



Zmiany/Wymienione:
1. Oleje+filtry,płyny, świece (co 10 tyś. km). Cewki,cięgno otwierania pokrywy silnika+dzwignia,rozrząd. Pasek od alternatora z lozyskiem, komplet gum od przegubów (4szt)
2. Tłumik środkowy+"plecionka".
3. Alarm.
4. Sub+wzmak.
5. "Dostodowanie dachu do spelniania swojego zadania"-P.Gruszka 400, demontaż i montaż we własnym zakresie (dokonano przeróbki rocznego dachu z sonnenlandu-uszyty w niemczech, z homologacja. zmiana polegała na doszyciu "rynienek" na wzór teraz produkowanych aut np. bmw z4. znacznie poprawia to odpływ wody-niestety uszczelki w b są średnio wykonane i kiepsko przemyślane konstrukcyjnie).
6. Regeneracja uszczelek.
7. Wymienione elementy ukł. wydechowego (środkowy tłumik oraz "plecionka").
8. Nowe emblematy "b".
9. Wymieniona "plecionka".
10. Wymienione amortyzatory (kyb gas).
11. Naxos, znaczek "barchetta" na kierownicę, nowy akumulator.
12. Wymiana dolotu.
13. Wymieniona sonda lambda na ori oraz zrobiona kompletna diagnostyka itd (Udało mi sie pobić rekord minimalnego spalania -7l).
14. Skóra we wnętrzu.
15. Nowy termostat, wkładka K&N, świece,oleje, płyny itd.
Pojemnosc silnika: 1747
Rok produkcji: 1997
Kolor: Nero Luxor
Silnik: dolot-wkładka K&N. Wydech: usunięty kat i tł. środkowy. GPL
Zawieszenie: gleba, amortyzatory gazowe KYB, rozpórka INXX
Koła (opony/felgi): 16" alu na sezon letni (Pirelli P Zero Nero)
oraz winter edition-stalaki z usuniętym logo fiata (Fulda Kristall Supremo)
Styling zewnętrzny:nowe emblematy "barchetta", pałąki, naxos. "Ciemne" kierunki przednie i boczne. Zaciski ham. pomalowane na czerwono.
Wnętrze: jasna skóra, znaczek barchetta na kierownicy.
Audio:

Dach:
Sonnenland ("szyba" z atestem itd), wykonany patent zapożyczony z nowych aut-rynienki do odprowadzania wody.
HISTORIA:



Zmiany/Wymienione:
1. Oleje+filtry,płyny, świece (co 10 tyś. km). Cewki,cięgno otwierania pokrywy silnika+dzwignia,rozrząd. Pasek od alternatora z lozyskiem, komplet gum od przegubów (4szt)
2. Tłumik środkowy+"plecionka".
3. Alarm.
4. Sub+wzmak.
5. "Dostodowanie dachu do spelniania swojego zadania"-P.Gruszka 400, demontaż i montaż we własnym zakresie (dokonano przeróbki rocznego dachu z sonnenlandu-uszyty w niemczech, z homologacja. zmiana polegała na doszyciu "rynienek" na wzór teraz produkowanych aut np. bmw z4. znacznie poprawia to odpływ wody-niestety uszczelki w b są średnio wykonane i kiepsko przemyślane konstrukcyjnie).
6. Regeneracja uszczelek.
7. Wymienione elementy ukł. wydechowego (środkowy tłumik oraz "plecionka").
8. Nowe emblematy "b".
9. Wymieniona "plecionka".
10. Wymienione amortyzatory (kyb gas).
11. Naxos, znaczek "barchetta" na kierownicę, nowy akumulator.
12. Wymiana dolotu.
13. Wymieniona sonda lambda na ori oraz zrobiona kompletna diagnostyka itd (Udało mi sie pobić rekord minimalnego spalania -7l).
14. Skóra we wnętrzu.
15. Nowy termostat, wkładka K&N, świece,oleje, płyny itd.