Barka Grabka

Barka Grabka
To moja Barka...



...nie opisuję co ma "w zestawie" bo jest goła jak dziewczęta z filmów dla dorosłych, nie ma zupełnie nic
ani klimy, ani przednich halogenów, ani drugiej poduszki powietrznej, ani skóry na siedzeniach itp
także standardowa, goła Barka rocznik 1998.
Nie mam tez większego pojecia o mechanice wiec nie będę uzywal slangu
wystarczy ze wiem gdzie jest kierownica
Z daleka Barka wyglada nieźle i czesto w lusterku wstecznym widzę ciekawskie spojrzenia przechodniów ale podchodząc blizej i przyglądając się dokładniej widac, że jest trochę zaniedbana.
To co juz zrobiłem (jak dotąd niewiele):
1. wymieniłem amortyzatory przednie (są Monroe), po zakupie jeden miał sprawność... 1% i wszystko trzymało się na sprężynie
2. Wymienione łozyska trzymające amortyzatory bo stare sie dosłownie rozsypały na trzepakach po teście wymiany amortyzatorów
3. wymiana oleju, filtrów itp czyli standard po zakupie (nie wymieniałem rozrządu, podobno jeszcze nie trzeba... "ryzyk fizyk")
4. Wyważanie felg, czyszczenie tapicerki i całego środka oraz polerka lakieru (znajomy szwagra otwierał warsztat i chciał potestowac sprzęt i srodki pielęgnacyjne
)
Teraz lista rzeczy do zrobienia... jest długa...
Mechanika i blacharka:
0. geometria kół, nie była zrobiona po wymianie amortyzatorów i teraz, żeby jechac prosto muszę skrecać kierownicę delikatnie w lewo
ciekawy efekt
1. Nowe opony potrzebne jak najszybciej bo te które są obecnie sa popękane i poprzecinane


2. Wymienić amortyzatory tylne, taki wniosek z przeglądu majowego (to na kolejny sezon)

3. Wymienic przewody hamulcowe, na przeglądzie powiedzieli mi ze idące do tyłu są juz w kiepskim stanie
4. przedni zderzak wymiana lub naprawa i lakierowanie (jest pekniętyty co widac na zdjęciach)

5. przód likwidacja bąbli i rdzy z prawej strony pod lampą choc z lewej pewnei też trzeba no i lakierowanie przodu (zdjecie pkt 4)
6. boki na styku elementów karoserii widać rdzę, trzeba zlikwidować do tego kilka innych miejsc do poprawki





7. Rozmontowanie i pomalowanie układu wydechowego bo nieźle jest zardzewiały (im szybciej tym lepiej)



8. Konserwacja całego podwozia, likwidacja rdzy i malowanie tego co się da bo słabo to wygląda, pewnie wymiana wahaczy itp z tyłu będzie potrzebna







9. wymiana urwanej prawej klamki wewnętrznej

10. wymiana dachu (jest w tragicznym stanie)... zapomnialem zrobic zdjecie
11. wymiana tarcz i klockow hamulcowych na lepsze i mocniejsze obecnie bardzo słabo hamuje (może to coś z
serwo?)
12. naprawa zamka schowka w tunelu srodkowym brak jakiegos elementu zamka przez co nie zamyka się schowek

14. odświerzenie lamp przednich bo sa mocno porysowane


15. Cos jest nie tak z napinaczem pasa, trzeba naprawic bo sie nie "wciąga"

"Błyskotki" ale to juz nie jest taakie istotne jak lista wyzej
:
1. logo "barchetta" na klapę bagażnika
2. dywaniki
3. ramka hamulca ręcznego
4. malowanie zacisków hamulcowych
5. pałąki połączone z wiatrolapem
to chyba tyle
problem w tym ze pracy mam teraz słaby okres i pracuje po kilkanascie godzin dziennie, nie mam czasu nawet jeździć Barką a co dopiero zacząć coś przy niej samemu remontować. Moze za dwa trzy miesiące będę miał więcej luzu i czasu dla niej, będzie też juz końcówka sezonu więc nie żal siedzieć w kanale i dopieszczać podwozie. Muszę też najpierw posprzątać drugi garaż w którym mam kanał (po teściu), żeby wogóle dało się tam wjechać 
Grabek
To moja Barka...




...nie opisuję co ma "w zestawie" bo jest goła jak dziewczęta z filmów dla dorosłych, nie ma zupełnie nic


Nie mam tez większego pojecia o mechanice wiec nie będę uzywal slangu


To co juz zrobiłem (jak dotąd niewiele):
1. wymieniłem amortyzatory przednie (są Monroe), po zakupie jeden miał sprawność... 1% i wszystko trzymało się na sprężynie
2. Wymienione łozyska trzymające amortyzatory bo stare sie dosłownie rozsypały na trzepakach po teście wymiany amortyzatorów
3. wymiana oleju, filtrów itp czyli standard po zakupie (nie wymieniałem rozrządu, podobno jeszcze nie trzeba... "ryzyk fizyk")
4. Wyważanie felg, czyszczenie tapicerki i całego środka oraz polerka lakieru (znajomy szwagra otwierał warsztat i chciał potestowac sprzęt i srodki pielęgnacyjne

Teraz lista rzeczy do zrobienia... jest długa...
Mechanika i blacharka:
0. geometria kół, nie była zrobiona po wymianie amortyzatorów i teraz, żeby jechac prosto muszę skrecać kierownicę delikatnie w lewo

1. Nowe opony potrzebne jak najszybciej bo te które są obecnie sa popękane i poprzecinane


2. Wymienić amortyzatory tylne, taki wniosek z przeglądu majowego (to na kolejny sezon)

3. Wymienic przewody hamulcowe, na przeglądzie powiedzieli mi ze idące do tyłu są juz w kiepskim stanie
4. przedni zderzak wymiana lub naprawa i lakierowanie (jest pekniętyty co widac na zdjęciach)

5. przód likwidacja bąbli i rdzy z prawej strony pod lampą choc z lewej pewnei też trzeba no i lakierowanie przodu (zdjecie pkt 4)
6. boki na styku elementów karoserii widać rdzę, trzeba zlikwidować do tego kilka innych miejsc do poprawki





7. Rozmontowanie i pomalowanie układu wydechowego bo nieźle jest zardzewiały (im szybciej tym lepiej)



8. Konserwacja całego podwozia, likwidacja rdzy i malowanie tego co się da bo słabo to wygląda, pewnie wymiana wahaczy itp z tyłu będzie potrzebna







9. wymiana urwanej prawej klamki wewnętrznej

10. wymiana dachu (jest w tragicznym stanie)... zapomnialem zrobic zdjecie
11. wymiana tarcz i klockow hamulcowych na lepsze i mocniejsze obecnie bardzo słabo hamuje (może to coś z
serwo?)
12. naprawa zamka schowka w tunelu srodkowym brak jakiegos elementu zamka przez co nie zamyka się schowek

14. odświerzenie lamp przednich bo sa mocno porysowane


15. Cos jest nie tak z napinaczem pasa, trzeba naprawic bo sie nie "wciąga"

"Błyskotki" ale to juz nie jest taakie istotne jak lista wyzej

1. logo "barchetta" na klapę bagażnika
2. dywaniki
3. ramka hamulca ręcznego
4. malowanie zacisków hamulcowych
5. pałąki połączone z wiatrolapem
to chyba tyle


Grabek