Tytuł: Barchetta '01 Naxos - devolt-
Marka i model:
Fiat Barchetta wersja Naxos z polskiej dystrybucji.
2001 rok
Pojemność silnika:
1747 cm^3
Rok produkcji:
2001
Kolor:
168 Racing Red (Rosso Corsa)
Zmiany:
Brak
Silnik:
Seryjne
Zawieszenie:
Seryjne
Koła (opony/felgi):
- Felgi Dezent Dark 16'
- Opony NOKIAN Z 205/45 R16
Styling zewnętrzny:
- Wspawana końcówka tłumika (pojedyncza) ULTER-SPORT - N1-52
- Fabryczne srebrne wstawki NAXOS
- Światła Xenon' owe
-Subtelnie przyciemnione szyby boczne- tak pewnie z 20%
Wnętrze:
- Skórzane fotele
- Zmieniona gałka zmiany biegów- aluminium anodowane na czarno obszyte od góry czerwoną skórą- spadek po poprzednim właścicielu
- Obszyte boczki w drzwiach ( te pomalowane na czerwono) oraz dolna część deski ( pokrywa bezpieczników, osłona kolumny kierowniczej oraz dolna osłona pod poduszką pasażera) czarnym zamszem (skórą) - także spadek:)
Audio:
- Radio CD-MP3 Sony CDX-R6650
- Fabryczne głośniki + fabryczny subwoofer
HISTORIA
- Samochód był własnością FIAT AUTO POLAND od wyprodukowania czyli 2001 do 2004. W tym czasie w salonie który opiekował się moją łódeczką, pracował poprzedni właściciel od którego kupiłem auto.
Jak twierdzi, opiekował się nią i nie dawał jeździć byle komu, być może to bajeczka sprzedawcy, ale trzyma się kupy

W 2004 kupił ją 63 letni pan

pojeździł rok i sprzedał kolejnemu właścicielowi w 2005, ten również pojeździł rok i sprzedał w 2006 następnemu, który też pojeździł rok.
W 2007 roku barka stała się własnością pierwszego użytkownika. Odnalazł ją i trzymał do 2012 roku.
Od 2012 barka jest już ze mną

Barka ma zmieniony dach na fabryczny, na tylnej szybce odnalazłem logo FIAT'a oraz rozszyfrowałem że jest z 2007 roku.
Po zakupie musiałem zrobić kilka rzeczy:
- Załatać dziurę w rurce wysokiego ciśnienia od klimatyzacji oraz sprawdzić szczelność i nabić układ klimatyzacji.
- wymieniłem przedni przegub z prawej strony
- wymieniłem sondę lambda - za katalizatorem
- wymieniłem termostat - teraz wskazówka jest prawie zawsze w połowie skali
- wymieniłem olej Selenia 20K oraz płyn chłodniczy
- wymieniłem płyn hamulcowy
- wymieniłem filtr oleju i powietrza
- przeprowadziłem reanimację numeru VIN
- naprawiłem strzelający zawias kierowcy
Własne modyfikacje:
- Zamontowałem układ płynnego wygaszania i zapalania oświetlenia wnętrza
- Zamontowałem oświetlenie w bagażniku w postaci samoprzylepnej linijki LED - kolor biały ciepły
- Zamontowałem komputer pokazujący m.in chwilowe i średnie spalanie, temperaturę wew/zew i wiele innych cennych informacji
Planowane zmiany:
-wymienić przednie głośniki - nie podobają mi się wysokie tony wydobywające się z fabrycznych głośników
-nałożyć w końcu wosk koloryzujący:)
To tyle:)
Poniżej zdjęcie mojego autka. Na razie znalazłem kilka w komórce.



